Ominaisuudet ja edut
 
120 hv (89 kW) Cummins QSB-4.5TAA Tier 3 moottori, yhdessä 5 hv (4 kW) lisätehon kanssa Moottorin "lisäteho" lisää suorituskykyä ja tuottavuutta antamalla XTS1250 toimia maksimiteholla työtilassa.
Neljän terästelan järjestelmä Tällä telajärjestelmällä on useita etuja kumitelayksiköihin verrattuna: parantuneet kelluntaominaisuudet, lisääntynyt vetoteho ja suurempi stabiliteetti. Neljän terästelan järjestelmällä on kuitenkin useita samoja etuja kuin kumiteloilla, joihin kuuluu kallistus, nelipyöräohjaus ja rapuohjaus. Tämän lisäksi, vastoin kuin perinteisissä kaksitelaisissa koneissa, neljän terästelan järjestelmällä ei ole suhteellista juuttumiskohtaa, koska täysi voima ohjautuu jokaiselle, neljälle telalle ja tämä maksimoi vetotehon ja stabiliteetin, säilyttäen nelipistekosketuksen maahan.
Akselit planeetta-vaihteistoilla ja tasauspyörästön lukoilla Tämä ominaisuus auttaa jakamaan voimaa tasaisesti jokaiselle telalle vähentäen pintavaurioita ja akselikuormia.
Takaohjaus valinnaisella automaattisella keskityksellä Automaattisella keskityksellä varustettu takaohjaus tekee XTS1250 ohjauksesta helpompaa, lisää tuottavuutta ja vähentää takatelojen keskitykseen käyttävää aikaa. Takaohjaus mahdollistaa käyttäjän työskennellä ahtaissa tiloissa.
Kääntyvä käyttäjän asema Kääntyvän käyttäjän aseman etuihin sisältyy käytön helppous, lisääntynyt tuottavuus ja parantunut näkyvyys takapään työlaitteeseen. Kun käyttäjän asema kääntyy, kaikki työlaitteen hallintavivut kääntyvät käyttäjän mukana, lisäten käyttömukavuutta.
Yksiharjaiset terästelat Neljän terästelan järjestelmä tarjoaa lisää vetotehoa mutaisilla tai pehmeillä alustoilla ja auttaa auraustuottavuuden parantamisessa, myös vaikeissa maasto-olosuhteissa.

Vermeer XTS1250 täryaura - ketjukaivuri

Varustettuna tehokkailla, yksiharjaisilla, neljällä terästeloilla, uudella Vermeer XTS1250 täryaura - ketjukaivurilla on erinomainen aurausteho.

Säilyttäen vetotehonsa ja telojen kantavuuden, neljän terästelan järjestelmä tarjoaa useita samoja ominaisuuksia kuin yksikkö perinteisillä renkailla, sisältäen nelipyörä- ja rapuohjauksen.

Tämän lisäksi XTS1250 koneella ei ole suhteellista juuttumispistettä, pitämällä jokaisen neljän telan maassa se saavuttaa suurimman vetotehon ja stabiliteetin epätasaisissa maasto-olosuhteissa.

Lisätietoja: Christopher Wegelius 040 501 9826 / Patrik Wegelius 040 501 9137